Tilføj kommentar

Steven Snedkers billede

"Men realisme ødelægger krisehistorien. Den nye ledelse kan påstå, men ikke sandsynliggøre, at den er bedre end forgængeren. Alligevel udtalte finansminister Hjorth Frederiksen i DR TV for nylig: »I dag er Dong verdensførende. Det var Dong ikke dengang«, dvs. før Goldman Sachs. Ministeren sagde også: »Dong var i dyb krise«. Henrik Poulsen bakkede op: »Folk omtaler det, som om værdistigningen er magi og kommet ud af ingenting«. Det siger folk ikke. Dong blev stærkt nedvurderet til statens aktiesalg og normalt vurderet til børsnoteringen. Smart, men ikke magi."

Ja, dette er et dumt spørgsmål med et nemt svar, men det er der kun fordi spam-robotter er for dumme til at besvare den slags, mens mennesker ikke er.
👍

Log ind eller registrer dig for at lægge langtidsholdbare, konstruktive kommentarer.
Registrerede brugere får bedre editor og flere likes.