Ultrapersonligt it- og kulturstof for noble fritænkere
155 Artikler1450 TV-tips1882 Anmeldelser3977 Notitser6518 Billeder8630 Kommentarer13982 Links
En af de der med mærkelige læber og masser af følelser, får strategisk angst, da et charmeoffensiv slår fejl.
En af de der med mærkelige læber og masser af følelser, får strategisk angst, da et charmeoffensiv slår fejl. Jævnt underholdende historie med en nteressant kerne, et sted derinde
http://metro.co.uk/2018/01/18/hotel-owner-calls-youtuber-asked-free-overnight-stay-7240748/ ⟲
The influencer offered exposure on her social media accounts instead of payment.
Log ind eller registrer dig for at lægge langtidsholdbare, konstruktive kommentarer.
Registrerede brugere får bedre editor og flere likes.
Kommentarer
Hun har nogle meget bekymrende læber.
Hun skulle have tænkt på at han, som rutineret mudderkunstner, kunne få meget større reklameværdi ud af at uddele en offentlig spandfuld mudder, end den nok begrænsede værdi af nogle søde ord på hendes SoMe profiler.
Jeg tror, at hun afsætter præcis 17 sekunder til research (ikke god journalistisk skik) før hun lover pay-for-play (heller ikke god journalistisk skik). Endelig kan alt ende med at handle om hendes følelser (heller ikke god journalistisk skik)... Så hun behøver nok ikke researche så meget i virkeligheden.
Med alt det sagt: gad vide, hvad hun skal have for at blive forelsket i TV4ever? Et link fra Forbes koster $1200. Lidt uretfærdigt er der ingen der gider skrive om T4ever, så jeg er begyndt at overveje den lette garde.
theoutline.com - These are the people paying journalists to promote brands in articles ⟲
twitter.com - Emma Ahlgreen Haa on Twitter ⟲
Hvis du vil have medieopmærksomhed på TV4ever, skal du vel "bare" inspirere nogle copyright-advokater til at se guld i at køre sag mod sådanne hjælpere med at komme udenom gener ved copyright.
variety.com - Studios Sue Dragon Box in Crackdown on Streaming Devices – Variety ⟲
Johan Schlüter har bare så meget om ørerne lige nu...
Dumme journalisters første spørgsmål til TV4ever er altid "Hvordan kan det være lovligt?". Hvis jeg svarer "Fordi VHS og VPN er lovligt" falder skrivelysten til nul. Jeg var lige ved at score en omtale på "Det er skrigende ulovligt! En iransk homoseksualist kan bryde loven og se Brokeback Mountain til han segner."
Ak! 100% af de adspurgte journalister kan ikke se en historie uden en konflikt. Selvom der mindst er 3-4 fredelige historier i TV4ever.
Internetforbrugeren.dk - TV4ever ⟲
Fredelige historier om et produkt ses vel som reklame, med mindre det kan vinkles som iværksætterhistorie, med udsigt til stor kommerciel succes.
Du risikerer at journalister nu om dage ikke lige husker hvad VHS var for noget, måske skulle du snarere henvise til de udbredte DVR som analogi, incl. at sådanne ikke behøver være en hardware boks.
en.wikipedia.org - Comparison of DVR software packages - Wikipedia ⟲
Jeg skulle mene at 11k glade bruger, 57 ca. 5-stjernes anmeldelser plus "Danmark" skulle være alt rigeligt for en dansk hygge/nytte-historie. Vi kan ikke vække opsigt med at være unge, kvinder eller på vej mod store penge internationalt. Men vi ekspanderer jo internationalt fra lille Danmark og den historie vil de altid gerne fortælle.
Lige undtagen i tilfældet TV4ever.
Ingen hooks virker. Heller ikke "Du kan få en kendt ting lettere/billigere/hurtigere/længere via _noget_nyt_på_Internet"
Og det er ikke fordi journalisterne er holdt op med at bruge klicheen "Ny dansk dims lader dig...." eller har noget særligt imod Chrome-plugins. Alle har bare en overraskende nul-interesse for TV4ever. Selvom der jo beviseligt er masser af gode historier i den.
version2.dk - Dansk chrome-plugin lader dig køre de nyeste spil fra din gamle spand ⟲
der er også læsere til tv4ever-historierne. i 2014 kunne en "sådan optager du fra dr"-historie give 26k læsere på en måned på fagbladet. og, kan jeg se på Internetforbrugeren, giver den slags historier stadig rigtig, rigtig mange læsere. den mest populære tv4ever-historie på Internetforbrugeren har lige rundet 60k læsere.
vertikal.dk - hvad jeg lærte af at søge mediestøtte 2015 ⟲
Hvis det faktisk var "noget nyt på internet", ville det nok øge chancen væsentligt, i modsætning til "jamen, det her har da været der i årevis".
Måske kunne en mulighed være noget i retning af at være "hjælpsom"...
En effektiv måde at komme i lokalvisen på er derfor at forme din pressemeddelelse som en journalistisk artikel, som redaktøren kan bringe stort set uden at skulle bruge tid på den.
rasmussenmarker.dk - Skriv din pressemeddelelse til lokalavisen som en trykklar artikel | Rasmussen&Marker ⟲
Tilføj kommentar