“Vi har intet imod homoseksuelle.

Indsendt af Steven Snedker den 26. august 2018 - 6:14 [7]

“Vi har intet imod homoseksuelle. Vi ville bare gerne sælge nogle varer ved at associere os med et brand, nu hvor det er blevet tamt og uskadeligt."

http://rokokoposten.dk/2018/08/25/supermarked-glemte-pride-regnbue-nu-tror-alle-at-vi-er-homofober/

Kommentarer

Jeg talte delinger og likes på Twitter og fandt ud af, at det var uskadeligt og ligegyldigt at vifte med regnbueflag dér https://twitter.com/stevensnedker/status/1029410027906498560

Men havde jeg målt på FB, det mere letantændelige medie, ville jeg have set en hurtigt fremstillet lejlighedsvideo få 37 delinger og 686 likes

facebook.com - NETTO - I Netto mener vi, at der skal være plads til alle!...

Hurtig teori. På det urbane og tyndere befolkede Twitter er der ikke meget social anseelse at vinde for folk, der liker årstidens strategiske budskab.

På Facebook er der derimod en del folkeskolelærere og kommunale blæksprutter i provinsen, der både kan få en varm fornemmelse i maven og føle lidt social opstigen ved at like budskabet om "mangfoldighed".

Ser man til en international tøjkæde, der i København regnbuemaler hele butikken, opdager man at de ikke generer kunder i Italien, Tyrkiet, Saudi Arabien og Iran med den slags homseri

twitter.com - H&M (@hm) | Twitter

Som bekendt er et flag smukkest i modvind.

Hvis der skulle være lidt mod omkring regnbuetema, kunne det være ved at kombinere det med kontraster som katolicisme, islam, nynazisme eller sligt.

Tilføj kommentar

Plain text

  • Tilladte HTML-tags: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Ingen HTML-tags tilladt.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.
  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
Ja, dette er et dumt spørgsmål med et nemt svar, men det er der kun fordi spam-robotter er for dumme til at besvare den slags, mens mennesker ikke er.