Tilføj kommentar


          Jan Bruun Andersen
        s billede

Fordelen ved at være et gammelt røvhul som jeg, er at man er kommet over det med at bekymre sig om hvad tilfældige fremmede mennesker på Internettet synes er godt eller skidt.

Ja, dette er et dumt spørgsmål med et nemt svar, men det er der kun fordi spam-robotter er for dumme til at besvare den slags, mens mennesker ikke er.
👍

Log ind eller registrer dig for at lægge langtidsholdbare, konstruktive kommentarer.
Registrerede brugere får bedre editor og flere likes.