Ultrapersonligt it- og kulturstof for noble fritænkere
Tænk at ophavsretskongen sagde til mediebranchen, at hvis hans firma ofrede en teenager om måneden , ville danskerne...
Tænk at ophavsretskongen sagde til mediebranchen, at hvis hans firma ofrede en teenager om måneden , ville danskerne holde sig fra de (dengang illegale) digitale tjenester. Nu er der ét firma, der ikke er Metronome, Nordisk Film eller Foreningen af Danske Videogramdistributører, der kører 0,816 mia. hjem hvert år på at udbyde en digital tjeneste i Danmark.
http://finans.dk/protected/finans/erhverv/ECE8745008/danskerne-bruger-800-mio-kr-paa-netflix/
Mens danskerne skærer ned på deres kabel-tv-pakker, har Netflix fået snablen dybt ned i de danske medieforbrugeres lommer.
Log ind eller registrer dig for at lægge langtidsholdbare, konstruktive kommentarer.
Registrerede brugere får bedre editor og flere likes.
Kommentarer
For 17 år siden, 2 måneder efter Napsters debut, var det ret klart, at folk ville have digitale tjenester og at de ikke var så bange for at betale: http://vertikal.dk/a83 ⟲
Tilføj kommentar