AI Inflluencere/ansatte er billige i drift og lette at forme
Alle influencere lyver om deres vidunderlige indtægt. Sikkert også denne AI influencer. Historien om den gamle buk af en mandlig skuespiller, der forsøgte sig, er nok også løgn.
Men det passer meget godt, at et kunstprodukt snildt kan udskiftes med et bedre, billigere og mere formbart kunstprodukt.
I vores firma er vi gået videre og ansatte for et år siden en ung, smuk marketingsdirektør Maja.
Vi bruger hende på LinkedIn til at hale kunder ind. Her spørger hun til den Podcast-søgemaskine få har pengene/modet til at bygge.
De fleste (mænd) kan lide hende.
En kvinde, noget ældre end Maja, bemærkede dog:
Okay, så det er godt, hvis den virtuelle medarbejder er ung, smuk og seksuel ✔️ Der kan man se.
Hvortil det rette svar er:
"Hvis jeg forsøgte at sælge til dig, ville jeg på ingen måde bruge sådan en lille, tomhjernet tøjte, der sikkert kun var blevet valgt pga. sit udseende. Det er simpelthen for plat, når virksomheder gør den slags!
Vi er både meget moderne og meget imod!
Vi ville nok sende. Tja, vælg selv:"
Og her kom så et menukort med 70 marketingsmedarbejdere/konsulenter/salgsdirektører (se det nederst)
"Selv kan jeg bedst lide helgarderingen, som man kender den fra de store konsulentbureauer: en kompetent, rolig mand på 40 og en smuk, livlig kvinde på 30. Lidt ligesom når man caster tv-værtspar.
Den kombi lyser op på ethvert kontor og tiltaler alle. Dem vil de gerne møde igen. Om de så skal betale for det!
Til visse kunder, ville jeg klart også vægte attraktiv etnicitet osv.
Det skønne er, at det ikke koster 500.000 kr. pr. firma-avatar pr. år nu."
Log ind eller registrer dig for at lægge langtidsholdbare, konstruktive kommentarer.
Registrerede brugere får bedre editor og flere likes.
Tilføj kommentar