Tilføj kommentar

Martin Ls billede

Dens rigtige navn er "Gå og se". Sådan er den listet på Filmstriben, Wikipedia og de fleste andre steder. Dette er også den korrekte oversættelse af Иди и смотри (Idi i smotri) - så meget kan jeg da huske fra mine russisktimer i gymnasiet :) På IMDb står den listet med den ukorrekte oversættelse "Kom og se" som givetvis skyldes dens engelske titel "Come and See".

https://fjernleje.filmstriben.dk/film/9000005629/ga-og-se
https://www.scope.dk/film/1339-gaa-og-se
https://da.wikipedia.org/wiki/G%C3%A5_og_se

Plain text

  • Tilladte HTML-tags: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Ingen HTML-tags tilladt.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.
  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
Ja, dette er et dumt spørgsmål med et nemt svar, men det er der kun fordi spam-robotter er for dumme til at besvare den slags, mens mennesker ikke er.

Log ind eller registrer dig for at lægge langtidsholdbare, konstruktive kommentarer.
Registrerede brugere får bedre editor og flere likes.