"Vi er H.A.P.P.Y." - undtagen i virkeligheden
Her er et meget godt eksempel på at bare fordi du er H.A.P.P.Y., behøver dine kunder ikke være det.
Det er også et godt eksempel på at PR-afdelingen kan sætte 16 positive ord foran butiksfacaden uden at det ændrer noget inde i butikken.
I mine interaktioner med Copyright Agent har jeg i hver fald ikke set meget til...
Humble, Helpful, Honest, Healthy
Adaptable, Attentive
Peaceful, Patient
Proper
You
Det har, ærlig talt, mere været
Wishful
Ornery
Earless, escalating
Fearinducing
Untrustworthy
Lazy
Hårde ord i februar, men se om du ikke kan finde eksemplerne på ovenstående kvaliteter i mine månedlange, produktivitetsberøvende erfaringer: Jeg linkede til Berlingske og fik en faktura på 3.437,50 kroner. To gange.
Log ind eller registrer dig for at lægge langtidsholdbare, konstruktive kommentarer.
Registrerede brugere får bedre editor og flere likes.
Tilføj kommentar