Tilføj kommentar

stratoss billede

Et emne som der er forunderlig lidt fokus på. Utroligt hvad vi finder os i af dårlig pasform. Personligt går jeg i Skechers da de fås ned "negativ" hæl, da det giver støtte under midten af foden.
MEN - med ny teknik kan man scanne alt muligt. What if - man kunne få scannet sine fødder og måske endda hele kroppen og præcist få defineret ens' dimensioner via en standard. Disse mål kunne så bruges til at webshoppe på steder, som opgiver mål efter samme standard. Ved godt at det har lange udsigter, men det enormt meget kunne effektiviseres derved.

Ja, dette er et dumt spørgsmål med et nemt svar, men det er der kun fordi spam-robotter er for dumme til at besvare den slags, mens mennesker ikke er.
👍

Log ind eller registrer dig for at lægge langtidsholdbare, konstruktive kommentarer.
Registrerede brugere får bedre editor og flere likes.