Havoc (2025)

Havoc er så ligegyldig, at jeg næsten ikke gider anmelde den.
Jeg (vi) så filmen i forventning om et par af den slags effektive actionscener, der er vildt fede i Gangs of London ⟲ sæson 1.
Men ak, Gareth Evans ⟲ har tilsyneladende gabt over for meget. Eller været for doven. Eller også har dem med pengene blandet sig på uhørt vis. Hvem ved? Actionscenerne er så langt under hans tidligere niveau, at man undrer sig over, hvad der er sket.
I Havoc bliver der selvfølgelig banket løs i en hel del scener. Der er blod og flækkede kropsdele, sådan som det hører sig til. Kameraet bruges kreativt. Delvist. Men det er dårligt sat sammen. Man er ofte i tvivl om, hvem der slår/skyder på hvem, og hvorfor de gør det. Skurkene er utroligt dårlige til at ramme, selv om deres magasiner er uendeligt store. Nogle gange kan de tåle usandsynligt mange skud, før de er døde.
Den tidligere så perfektionistiske logik og konsekvens mangler. Og så falder det hele fra hinanden.
Og plottet ...? Glem det!
Bedste streaming-kanaler lige nu
Her på Internetforbrugeren ved vi, præcis hvad vi synes om tusinder af film- og tv-serier. Vi ved også, præcis hvilke film der er tilgængelige på de danske streaming-kanaler lige nu.
Det har vi kombineret til listerne på Bedste film på streaming lige nu. Kig på de lister næste gang du vil købe et streaming-abonnement. Så ved du, hvor du får mest for pengene.
Bedste lige nu
Værste lige nu
Guld
Den lille filmquiz
Log ind eller registrer dig for at lægge langtidsholdbare, konstruktive kommentarer.
Registrerede brugere får bedre editor og flere likes.
Kommentarer til anmeldelserne
| Anm. | Link | Kommentar |
Tid |
|---|---|---|---|
| West Side Story | Niels' anmeldelse af West Side Story (Speilberg, 2021) |
Kære Niels. |
1 måned 3 dage siden |
| Sidste udkald | Verhoeven er altid fremragende |
|
1 måned 4 dage siden |
| Den of Thieves 2: Pantera | Ikke toppunktet af røvhulsfilm | 1 måned 3 uger siden | |
| Edge of Tomorrow | God slutning |
Jeg synes, slutningen er ekstra god. Alt er glemt. Verden er reddet. Det hele var egentlig... |
1 måned 4 uger siden |
| Rebel Ridge | Politiets tyveri og hærværk |
er nærmest umuligt at straffe i USA gennem retssystemet. Men rapperen Afroman, der fik... |
2 måneder 1 uge siden |
| Vermines | Dejlig film om skadedyr |
Den korte version: Niels har helt ret. Vermines er rigtignok en frisk,... |
4 måneder 2 dage siden |














Tilføj kommentar